Naprawa zawieszenia

Zestawienie wykorzystywanych do napraw części zamiennych: końcówki drążków kierowniczych z drążkami, piasty kół i łożyska, amortyzatory z poduszkami amortyzatorów, łączniki stabilizatora z drążkami, gumy stabilizatora z poduszkami, sprężyny, tuleje ze sworzniami wahaczy, wahacze, drążki kierownicze z końcówkami, regenerujemy przekładnie kierownicze.

Zawieszenie w naszym samochodzie redukuje wpływ defektów nawierzchni drogowych na nadwozie auta i osoby w nim przebywające. Zawieszenie w dobrym stanie zapewnia wygodę dla użytkowników, odpowiednią sterowalność, wydłuża kontakt kół z nawierzchnią, oraz długotrwałość nadwozia. Na usterkowość elementów zawieszenia mają największy wpływ kolizje drogowe, defekty nawierzchni, dziury, krawężniki i inne.

Często mamy do czynienia z zapytaniami Klientów o technikę jazdy po wyboistych i kamienistych drogach, z jaką szybkością jeździć. Odpowiedź nie jest prosta, zależy to również od indywidualnych upodobań kierowcy, natomiast ze względu na zużycie podzespołów zawieszenia jazda wolniejsza jest bardziej wskazana.

Mamy do czynienia z częstym bagatelizowaniem przez Klientów usterek mechanicznych zawieszenia, które prowadzą w następstwie do większych awarii, ponieważ większość podzespołów składa się z licznych współdziałających ze sobą elementów, wśród których jeden niesprawny może spowodować większe zniszczenia i droższe naprawy. Planując wykonanie naprawy zawieszenia warto uwzględnić pewne uwarunkowania techniczne, że są prace naprawcze które z powodu bezpieczeństwa wymagają prawidłowego wyskalowania kątów geometrii. W tym celu posługujemy się skomputeryzowanym urządzeniem podnośnikowym dostrajającym dla każdego modelu kąty zgodnie z normami producenta.

Często mamy do czynienia z zapytaniami o koszty naprawy zawieszenia, które wymagają wyskalowania geometrii, sumujemy w tym przypadku ceny za obie czynności. Dowiadujemy się w trakcie dalszej rozmowy, że w innych warsztatach podawana jest cena bez geometrii aby zachęcić Klienta, jednakże w takim przypadku naprawa jest niebezpieczna i w tym serwisie nie należałoby jej wykonywać.

Należyta dbałość o stan techniczny zawieszenia wymaga, aby minimum raz na rok, względnie co 15 000 km poddać auto przeglądowi wraz z naprawieniem stwierdzonych usterek.

W przypadkach wyjątkowych zawsze można przyjechać – będziemy do Państwa dyspozycji.

Usługi serwisowe